Рухливі ігри з лего


Рухливі ігри з використанням конструктора LEGO

Три вежі
Мета: розвивати координацію рухів; виховувати почуття
співпереживання за товаришів.
Обладнання: вежі з цеглинок LEGO, м'яч, ко­шики, кількість яких відповідає кількості дітей, цеглинки 2x2.
Хід гри: вихователь розміщує перед дітьми три вежі:
    перша вежа — вузька внизу та широка вгорі;
    друга вежа —- прямокутна призма;
    третя вежа — широка внизу та вузька вгорі.
За кожну збиту вежу дитина кладе у свій ко­шик цеглинки:
    перша вежа — 1 цеглинка;
    друга вежа — 2 цеглинки;
  третя вежа — 3 цеглинки. Визначити, хто найбільше зібрав цеглинок,
можна так само, як у попередніх іграх.
Переправа
Мета: розвивати уяву, мислення, координацію рухів; вдосконалювати   вміння  ходити   «лан­цюжком», працювати в команді.
Обладнання: тканина або папір для імітації річки, коробки з цеглинками 2x4, 2x6, 2x8, 2x10.
Хід гри: гравці об'єднуються у дві команди. Кожна команда отримує коробку з цеглинка­ми. Набори цеглинок однакові для всіх команд. На підлозі застелена тканина — імітація річки. Команди конструюють місток, через який мож­на буде перейти «ланцюжком» всій команді на інший берег. Перемагає та команда, яка перша перейде річку, а місток залишиться не пошко­дженим.
Знайди свій колір
    Мета: розвивати швидкість рухів, спритність; виховувати почуття товарись-кості, ба­жання працювати в команді.

Обладнання: мішечок з цеглинками 2x4 жовтого і червоного кольорів, два кошики, цеглинки 2x2 різних кольорів.
Хід гри: вихователь для об'єднання дітей у дві ко­манди пропонує їм по черзі витягнути з мішеч­ка цеглинки. Команда дітей, які витягли жовті цеглинки, отримує кошик з жовтою позначкою, а інша команда — кошик з червоною позначкою. Вихователь розсипає по підлозі цеглинки 2x2 різ­них кольорів. За його командою «червоні», грав­ці починають збирати лише цеглинки червоного кольору і складати їх у кошик з червоною познач­кою, «жовті» гравці — жовті цеглинки у кошик з жовтою позначкою. Коли час вичерпано, вихо­ватель зупиняє гру. Перемагає та команда, в якої більше цеглинок і немає цеглинок іншого кольору.
Знайди пару

Мета: розвивати уважність, швидкість рухів, спостережливість; закріплювати знання про кольори.
Обладнання: мішечок з різнокольоровими цег­линками, кожного кольору по 2 шт., цеглинки, кількість яких відповідає кількості дітей.
Хід гри: діти стають кружка. Вихователь підхо­дить по черзі до кожної дитини і пропонує вий­няти з мішечка будь-яку цеглинку. За командою вихователя кожен має знайти собі пару, тобто ди­тину, яка витягла цеглинку такого самого кольо­ру. Перемагає пара, яка утворилась першою.
                                         Ворітця
Мета: розвивати координацію рухів, окомір, спритність.

Обладнання: ворітця з цеглинок LEGO, м'яч, це­глинки 2x2, кошики, кількість яких відповідає кількості гравців.
Хід гри: вихователь показує дітям уявне поле, на якому розміщені заздалегідь сконструйовані з цег­линок LEGO ворітця. Вони різні за висотою та
шириною. Над кожними ворітцями є позначка — число балів, які отримає гравець, якщо заб'є в них м'яча. Що нижчі та вужчі ворітця, то більше балів отримає гравець. За кожен забитий м'яч дитина кладе собі в кошик стільки цеглинок 2x2, скільки балів вказано на ворітцях. Укінці гри кожна дити­на підраховує кількість балів у кошику. Перемож­ця діти визначають разом з вихователем за най­більшою кількістю балів.
LEGO-боулінг
Мета: розвивати координацію рухів, ність, вміння влучати в ціль.
Обладнання: кеглі, виготовлені з цеглинок LEGO, м'яч, кошики, кількість яких відповідає кількості дітей, цеглинки 2x2.
Хід гри: вихователь разом з дітьми виставляють сконструйовані кеглі, позначають межу. Діти по черзі підходять до межі, ціляться і відпуска­ють м'яч. М'яч має прокотитися і збити якомо­га більше кеглів. За кожну збиту кеглю дитина кладе одну цеглинку 2x2 у свій кошик. Залеж­но від кількості дітей гру проводять 2 — 4 рази. Укінці гри діти разом з вихователем підрахо­вують цеглинки у своїх кошиках, визначаючи переможця. Вихователь може запропонувати дітям самостійно визначити, у чиєму кошику більше цеглинок. Для цього потрібно зібрати цеглинки в «башточку» чи «змійку» і порівня­ти: «башточки» за висотою, «змійки» — за дов­жиною.
Гру можна проводити й об'єднуючи дітей у команди. Тоді цеглинки за збиті кеглі кожна ко­манда складає у свій кошик. У старшій групі дітям можна запропонувати самостійно сконструювати кеглі для гри, підставку для м'яча та обмежувальні лінії.
                                  Хто швидше
Мета: розвивати спритність, увагу, координа­цію рухів.
Обладнання: 4 коробочки, цеглинки 2x2 та 2x4 по дві на кожного гравця.
Хід гри: гравці об'єднуються у дві команди. Для кожної команди вихователь визначає певний колір і розмір деталі конструктора. Наприклад, у першої команди червона цеглинка 2x2, у дру­гої — синя цеглинка 2x4. Гравці по черзі беруть цеглинку з коробочки і переносять з одного сто­лу на інший. Чия команда швидше впорається, та й перемогла.
Для дітей 3 — 4-х років цеглинки можуть бути вже відібрані, а для дітей 5 — 6-ти років цеглинки треба відбирати з коробки, де змішані різні.
Чия команда швидше побудує 
Мета: навчати дітей працювати в команді, помагати одне одному; розвивати пізнавальний інтерес, увагу, швидкість розв'язання завдання; вдосконалювати дрібну моторику рук.
Обладнання: набір цеглинок LEGO Duplo, зразок моделі.
Хід гри: діти об'єднуються у дві команди. Кожна команда отримує однаковий набір цеглинок і зра­зок моделі, яку необхідно побудувати. Наприклад: машина, будинок. Кожна дитина за один раз може прикріпити до конструкції лише одну де­таль. Гравці по черзі підбігають до набору цегли­нок, добирають необхідну деталь, повертаються та прикріплюють до конструкції. Перемагає та команда, яка перша побудує модель.
Гру можна проводити з дітьми, коли вони здобудуть навички конструювання за кар­тинкою.

LEGO-конструктор можна використовувати не лише в процесі гри, а
й під час об'єднання дітей у команди. Для цього педагог пропо­нує дітям
витягнути з непрозорого мішечка:
    цеглинки певного кольору;
    цеглинки певної величини;
    цеглинки з літерами або цифрами;
    фігурку жіночої або чоловічої статі;
    LEGO-чоловічків або тваринок.

Немає коментарів:

Дописати коментар