В нашому «Вулику» гамірно, яскраво, безпечно і затишно. Тут кожна маленька бджілка і кожна велика бджола-наставниця – члени працьовитої бджолиної родини. І справи у нас спільні. І труднощі долаємо разом! І відпочиваємо яскраво! У нас можна все: голосно дзижчати, сперечатись, весело кружляти з теми на тему, збирати інформаційний нектар, запрошувати друзів.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ з досвіду роботи вихователя КЗ "ДНЗ (ясла-садок) №75 КТ" КМР Нікіщенко В.Р. ...
-
Книги – морська глибина, Хто в них пірне аж до дна, Той, хоч і труду мав досить, Дивнії перли виносить. Іван Франко Всесвітній д...
-
Весну зустрічаємо Весняні свята пов’язані з пробудженням природи від зимового сну і супроводжуються піснями (у східних ра...
-
А весна вже й не за горами! Пропонуємо добірку народних рухливих ігор для дітей із циклу " На зеленому горбочку" Ігри з м...
-
25 квітня є датою святкування Міжнародного дня донечки Коли воно виникло і ким засновано – це питання також оповите таємнице...
Приблизний план тестування дитини 3-4 років на ПМПК
ВідповістиВидалити1) Як звуть дитину. Як звуть маму-тата.
2) Скільки років? Скажи або покажи на пальчиках.
3) Порахувати. Залежно від вікової норми: в 3-4 роки - до 5, в 4-5 років до 10 і назад. Якщо дитина не справляється на найпростішому рівні, просять показати де один, де багато. Рахунок, наприклад, один, два, чотири, п'ять - вже не зараховується.
5) Розкласти вкладиші по отворах (6 вкладишів)
6) Назвати кольори. Залежно від віку знову є норми. Якщо 3-4 роки, повинен назвати основні чотири: синій, червоний, зелений, жовтий. Дитина старше повинен знати відтінки: блакитний, рожевий і так далі.
7) Назвати фігури: квадрат, трикутник, коло, овал і т.д. У більш складному варіанті: червоний великий квадрат, маленький зелений трикутник.
8) Підібрати частини діжки одну до іншої (діжки різних розмірів і кольорів)
9) Показати на зображенні що більше, що менше. У більш складному варіанті розставити по порядку від більшого до меншого або від меншого до більшого.
10) Зібрати картинку з трьох частин. Чим старша дитина, тим складніше картинка і більшу кількість частин.
11) На картинках чотири предмети, один з них «зайвий». Назвати, де тут «Одяг» (наприклад) і що ще залишилося.
За нормою дитина повинна знати узагальнюючі слова: фрукти, овочі, тварини (пізніше дикі-домашні), одяг, взуття, меблі, транспорт і т.д.
12) Пори року. По картинках дитина повинна сказати де зима-літо-осінь-весна. Розставити картинки по порядку. Розповісти чим зима відрізняється від осені. Діти більш старшого віку повинні знати місяці.
13) Назвати частини цілого по картинці. Наприклад у коня: хвіст, грива, ноги, копита, голова.
14) Розповісти, хто що робить на зображенні з навідними питаннями.
15) Спіймати вудкою з магнітом рибок.
16) Зібрати матрьошку.
17) Зібрати пірамідку. Піраміда повинна бути зібрана строго по порядку. Задовбали з цієї пірамідкою, якщо чесно, все і всюди.
18) Відмінки:
одне відро, два відра, три відра, чотири відра, п'ять відер.
19) і множина:
будинок-будинки, гном-гноми, сад-сади
20) Дитинчата і батьки:
корова-бик-теля, кінь-кінь-лоша, коза-козел-козеня, свиня-борів-порося.
21) Причини того. Зазвичай беруть якусь фігурку і переміщають її
на стіл, під стіл, за стіл, в ящик і так далі. Дитина повинна правильно вживати прийменники.
22) Зменшувально пестливі
будинок-будиночок, гном-гномик
23) З чого зроблено: дерев'яний стілець, скляна ваза
24) Питання на фонетичний слух: повторити ба-па-ба, та-ка-та
25) Відтворення складних слів. Наприклад, міліціонер, екскаватор.