Впровадження в діяльність закладів освіти інноваційних програм розвитку
інженерної думки, авторських технологій розвитку логічного мислення та окремих
методик формування математичної компетентності дитини можуть допомогти
виявити творчо обдаровану молодь, закласти основи науково-природничого мислення
та створити єдиний освітній простір в системі ЗДО-НУШ.
Розвивальне середовище.
Або де народжуються наукові відкриття?
Розвивальне середовище.
Або де народжуються наукові відкриття?

Програма"STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт"

Створення альтернативної програми формування культури інженерного мислення «STRЕАM - освіта, або Стежинки у Всесвіт» зумовлено закономірною необхідністю: технологічним розвитком суспільства і психолого-педагогічної науки, вимогами практики щодо повернення в освіту природничо-технічної та природничо-наукової спрямованості, Базовим компонентом дошкільної освіти, а також протиріччями, що існують в сучасній дошкільній освіті, одне з яких – протиріччя між способами подачі інформаційного матеріалу та можливостями сприйняття її дитиною
Профільна програма
формування математичної компетентності забезпечує готовність вихованця/учня
застосовувати обчислювальні вміння на практиці, утворює готовність
застосовувати вміння і навички, способи діяльності пов'язані з графічною
діяльністю, забезпечує здатністю дитину виконувати логічні операції,
розгадування ребусів і головоломок, розрізнення істиних і хибних тверджень
володіння просторовою уявою
Технологія І. Стеценко " Логіки світу"
Технологія І. Стеценко " Логіки світу"

Система занять
"Розкриваємо таємниці
довкілля" ( за Зайцевою)
Система занять
«Розкриваємо таємниці довкілля» вчить здійснювати зв'язок навчання з життям
(поєднання вивчення основ наук з різними видами праці), формує систему знань,
отриманих через розв'язання проблемних ситуацій та узагальнення і аналіз
фактичного матеріалу

Застосування сучасних
інформаційно-комунікаційних програмних засобів у інваріантній та варіативній складових
змісту дошкільної освіти («Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у
природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини» та ін.) дозволить стимулювати
пізнавальну активність дітей дошкільного віку.
Технологія В.Воскобовича спрямована на розвиток уміння орієнтуватися на
площині та у просторі, опанування логічними, геометричними, предметними,
математичними компетентностями
Метод Кюізенера
спрямований на
опанування обчислювальними предметними математичними компетентностями, на
розвиток уміння використовувати різні джерела для пошуку алгоритму
розв'язування типових задач
Методика «Нумікон»
Методика «Нумікон»
Методика «Нумікон» спрямована на опанування обчислювальними математичними компетентностями, використання
математичної символіки на практиці, вчить здійснювати дедуктивні обґрунтування
правильності розв'язання задач та шукати логічні помилки
Сьогодні дитину важко здивувати і зацікавити математикою тради-ційно. Старші
дошкільники та молодші школярі краще
засвоюють інформацію презентовану нелінійно, що передбачає активну участь того
хто її сприймає. Тож, едьютейнмент – спосіб навчити чогось дітей, слабко
мотивованих на здобуття знань
Освітній квест дозволяє
підвищити мотивацію дітей до пізнавальної діяльності. Застосування сучасного
інструментарію самоосвіти (гаджетів, пошукових систем мережі Інтернет, програм
створення презентацій) заохочується і дозволяє учасникам за короткий час обробити велику кількість інформації
Сучасні освітні
Internet-інструменти розвивають здатність вихованця/учня орієнтуватися в
інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією, вчитись здобувати,
осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел
Дуже цікаві ідеї, технології,які допоможуть сучасним дітям здобувати корисну інформацію та сталі знання.
ВідповістиВидалити