Заняття методичної лабораторії "Інтеграція в системі STRЕАM- освіти як інноваційне явище"



1.    Привітання. Вступні тези

Слайд 1. Заставка
Модератор:  - Доброго дня, шановні гості. Вас вітає на ІІ засіданні районної методичної лабораторії   з проблеми  «Основи формування культури інженерного мислення засобами запровадження програми
«STRЕАM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». .
і я,  її керівник вихователь-методист Вареник І. Б.
-         Хочу представити вам почесних слухачів заходу сьогодні Марків Т. В. методиста-куратора ІМЦ та завідувача закладу Шульгу Т. І.
-          Тема засідання на екрані: «Інтеграція в системі STRЕАM - освіти як інноваційне явище». А які питання будемо розглядати - в програмках, ознайомтесь.             
-          Зараз надаю слово Марків Тетяні Василівні.
Слайд 2. 
Виступ Марків Т. В.
Слайд 3.

Модератор :  - А зараз надаю слово дітям, заради яких ми і проводимо наші методичні навчання. Вони нам і нагадають, що означає абревіатура терміну STRЕАM.
STREAM-абетка

Модератор :  - Діти нам щойно нагадали зміст STREАM-освіти і розпочали вправу «STREАM-абетка». Завдання таке: ви маєте спробувати зінтегрувати STREАM-напрямки на ті літери, які вам дістались  і запропонувати нам орієнтовну тематику занять. Але є умова – за межі Базового компоненту не виходити.
Модератор :  - Ви добре впорались із завданням. Отже розумієте в чому головний сенс поняття інтеграція. Проте я підготувала вам дещо нову теоретичну інформацію про те, чому автори STREАM-напрямку вважають її інноваційним явищем.

Модератор :  - Останнім часом набирає широкої популярності така форма організації пізнавальної діяльності дітей як квест. Слово квест набуло  зявилось спочатку в галузі розваг, як інтерактивна гра з призовим фондом, ну а сьогодні навіть діти дошкільного віку мають змогу стати учасником квест-пригоди. А я запрошую до розмови експерта з квест-технології Лаврик І. Ю., яка поділиться своїми знаннями. 
КВЕСТ-ТеХНОЛОГІЯ
Модератор :  -  Про День без іграшок я читала ще минулого року, але тоді ми якось не зважилися його провести - зазвичай усе нове лякає. Цього року, коли у соцмережі “Фейсбук” Катерина Крутій запропонувала приєднатися до флешмобу, ми уважно спостерігали за тим, як садочки України підхопили її ідею і реалізували у себе проект
«День без іграшки». І ось в січні 2019 року вирішили приєднатись до флешмобу  і ми. З чого почали і що  з цього вийшло – слово Паніній О. М.
Модератор :  -  Ну а зараз ми запрошуємо вас разом з нашими дітьми вирушити у захоплюючий світ інтегрованих занять. Комусь в квест-подорож, а хтось рятувати Хлопчика-Гудзика. (Розподіл слухачів за кольором програмки заходу)

Квест-подорож до країни ЛегоЗоо

 
 

Модератор :  - Ну і який же захід без заняття STREАM-лабораторія професора Всезнайкіна. Запрошуємо вас зайняти місця в нашому науково-дослідницькому центрі і взяти участь в  інженерному арт-проекті «Солодке конструювання». Його сьогодні проведе Юрченко Т. В.

Пряникове містечко

Модератор :  - На цьому матеріали, які ми готували для ІІ заняття методичної лабораторії, закінчились. Хотілося б послухати ваше враження про STREАM-освіту, як новий напрямок навчання дошкільнят. Чи варто продовжувати роботу лабораторії? Які теми зацікавили вас особисто? Які можемо розвинути разом? Можливо на наступну зустріч хтось поділиться власним досвідом. Будемо раді і вже з нетерпінням чекаємо квітневих зустрічей, бо вже сьогодні знаємо про що будемо  STREАMитись!

Немає коментарів:

Дописати коментар