Квест-подорож до країни ЛегоЗоо


Інтегроване заняття з математики,
ознайомлення з навколишнім та конструювання.
"Квест-подорож до країни ЛегоЗоо"
Вихователь: Паніна О. М.
Місце проведення: групова кімната
Учасники: діти п’ятого-шостого року життя
Мета: розвивати логічне мислення, конструкторську думку, творчу
уяву,стимулювати пізнавальну активність; закріпити математичні навички порядкової та кількісної лічби, назви геометричних фігур, вчити  складати та розв’язування задачі за малюнком, закріплювати в мовленні дітей математичну лексику, вчити узгоджувати іменники з порядковими і кількісними числівниками;  продовжувати знайомити з алгоритмом роботи на планшеті, розширювати уявлення про к’юар код; збагачувати знання дітей про диких та свійських  тварин, стимулювати інтерес до наукових досліджень, розширити інформаційне поле про доісторичних істот; мотивувати емоційну та інтелектуальну активність дитини; виховувати бажання та вміння взаємодіяти з іншими дітьми, планувати розвиток спільної діяльності.
Обладнання: планшет, квест-карта з к’юар кодами, відеозвернення
 «Оксанки», коробка з конструктором, розбірні фігури динозаврів, комплект дидактичної гри  «Танграм» по кількості дітей, штриховки, воскові олівці, кольорові олівці, фломастери, гелеві ручки.

Хід квесту
І. Організація
Вихователь: - Добрий день, діти! Давайте привітаємося з нашими гостями.
Психоприйом
Добрий день, мої малята.
І дівчата, і хлоп’ята.
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Дружно всі гуртом ставаймо,
В подорож веселу вирушаймо
ІІ. Мотивація
Вихователь: - Діти, сьогодні на нашому заняті з нами буде мій помічник. Подивіться, що це? Так, це планшет. І сьогодні зранку на нього прийшов відеолист від нашої давньої знайомої Оксанки. Давайте його прослухаємо.
(Вихователь разом з дітьми слухають звернення ляльки)
«Дорогі діти, я для Вас приготувала сюрприз. Для того, щоб його отримати необхідно виконати завдання, користуючись карою, яку я вам передаю. Це не просто карта, а дорога до країни ЛегоЗоо. За кожне виконане завдання ви отримаєте частину пазлу. Саме той, хто виконає всі завдання і потрапить у цю країну та отримає приз».
(Вихователь показує карту на якій зображено кюаркоди).
Вихователь: - Діти, а що це тут зображено?( кюар код) - А що ж це таке?
QR-код – це шифр, скануючи який ми можемо знайти інформацію в інтернеті. Допоможе нам сканер, який є в планшеті або телефоні.
ІІІ. Математична руханка
Вихователь: - Давайте налаштуємося на роботу та згадаємо наш девіз на сьогодні!1,2,3,4,5 будемо ми працювати:
Будемо бігати, стрибати,
Перемогу здобувати.
Нам набридло спочивати
Бо ми хочемо все знати.
Вихователь: - Діти, а в подорож підемо по одному чи разом? А хто скаже чому разом краще? Так, тому що саме разом ми сильні. Ми повинні підтримувати та допомагати один одному. Тільки тоді ми зможемо все здолати.
Вихователь: - Ну що вирушимо у нашу надзвичайну подорож ?
- Що потрібно зробити з нашим першим кюар кодом? (сканувати) Що потрібно нам для того, щоб сканувати кюар код ? (планшет)
(Вихователь бере планшет, вмикає його, заходить в програму «сканер» та сканує кюар код).
Вихователь: - Скануємо кюар код. - Де ми опинилися ?
- Ми опинилися в країні динозаврів. А лялька Оксанка приготувала для вас цікаву інформацію про динозаврів, давайте послухаємо.
(Перегляд мультфільма про динозаврів)
1.2 Бесіда за змістом мульфільма
Вихователь:-  Хто такі динозави?
-         Динозавр в перекладі з грецької мови означає страшний або жахливий ящір. Зникли вони вже дуже давно.
-                     А які бувають динозаври? (хижі та травоїдні).
-                     А чим вони відрізняються?
1.3. Інструкція
Вихователь: -  Ось і перше завдання. Вам потрібно зібрати динозавриків із частин.
- Порахуйте скільки їх.
- Як вони називаються? (Стегозавр, Трицератопс, анкілозавр, галімім, стігімолох, апатозавр, карнотавр, птеранодон, тірекс, індомінус рекс,мозазавр, раптор блу).
- А чим вони відрізняються? Розділіть їх на хижих та травоїдних.
- А тепер поставте так, щоб їх можна було порахувати по порядку.
- А звідки ви все це знаєте?
- Молодці, за виконання цього завдання ви отримуєте пазл і якщо ви дозволите мені я буду наші пазли складати до конверту.

lV.Математична руханка
Вихователь: давайте згадаємо наш девіз:
1,2,3,4,5 будемо ми працювати:
Будемо бігати, стрибати,
Перемогу здобувати,
Нам набридло спочивати
Бо ми хочемо все знати.
Завдання 2. «Танграм»
Вихователь: - Ну що, Ваня, допоможи мені сканувати слідуючий кюар код.
- Що це з’явилося ? (танграм)
-Діти, а що таке танграм? (Це головоломка)
2.1 Розповідь.
Вихователь: - Танграм  - це головоломка придумана в Китаї.
Завдання головоломки – створити фігуру на основі силуету з використанням всіх семи часин, не накладаючи їх одна на одну.
2.2. Інструктаж
-                     Ось кожен із вас отримує головоломку і силует фігури, яку повинен викласти.
2.3. Практична робота.
Вихователь: - Ваня яку ти фігуру виклав ? А ти Микита? Поліна ?
-                     А які це тварини ? Лисиця – дика, а кіт – свійська.
-                     А де живуть дикі тварини ? А свійські?
-                     А яких ще свійських ви знаєте? А диких?
2.3 Розповідь вихователя:
- А ви знали, що зуби у зайців ростуть усе життя. Вони стираються, коли зайці гризуть їжу, але рости не перестають ніколи. Багато хто помиляється, думаючи, що зайці їдять тільки капусту та моркву, вони також їдять і м'ясо; а спілкуються зайці один з одним, відбиваючи передніми лапами барабанний дріб.
2.4 Аналіз робіт
- Молодці, гарно впоралися з завданням. І за це, що ви та старалися і не підвели нашу команду, отримуєте ще один пазл. Я його теж покладу до конверту.
V.  Фізпауза
Я малюю зайчика для Вас – раз.
Це у нього, бачите, голова – два.
Це у нього вушка догори – три.
Це оченята весело горять – п’ять.
Ротик, зубки – хай морквинку їсть – шість.
Шубка тепла, хутряна на нім – сім.
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом – вісім.
Ще довкола посаджу дерева – дев’ять.
І хай сонце сяє в піднебессі – десять.
 Завдання 3. «Задачі»
Вихователь: - Давайте знову звернемося до карти. Куди веде стрілочка.  А тут знову кюар код. Поліна допоможе скануввати нам кюар код.
3.1 Аналіз математичних термінів.
Вихователь: - Що тут зображено ? (математичні знаки)
- Як ви думаєте, яке завдання приховане тут? (приклади або задачі)
- Дайте пригадаємо що означають ці знаки?
+ - Додати, прилетіти, прийти, приєднати;
- - Відняти, відлетіли, пішли;
= - Дорівнює або результат
3.2 Складання задач
Вихователь: - Хто намальований на малюнку? (коти, собаки). Які це тварини?(домашні). А чому вони називаються домашніми?
- Хто може скласти задачу за малюнком?
- А тепер я вам показую малюнок, а ви мені розв’язок.
Вихователь: - Молодці, ви гарно впоралися з завданням. За це отримуєте ще один пазл.
Завдання 4  «Смугастики»
Вихователь: - Хто мені хоче допомогти сканувати останній кюар код?
- Хто тут зображений (тварини Африки і олівець).
- Що це може означати? Що слід зробити?
4.1  Інструкція по виконанню
Вихователь: - На столі лежать різні фігури тварин та різне приладдя.
Підійдіть до столу, самостійно оберіть собі штриховку та приладдя, яким будете штрихувати.
- Штрихувати будемо по прямій.
- Не забувайте про  відстань між штрихами і правила постави. Я перевірю як ви тримаєте приладдя.
4.2 Практична робота
Вихователь: - Ви повинні гарно виконати роботу, щоб отримати ще один пазл. Нагадаю, що тільки той хто не підведе команду отримає обіцяний приз. (Вихователь слідкує за поставою дітей, та за тим як тримають приладдя)
4.3 Аналіз роботи
Вихователь: -Молодці, ви старались і за це отримуєте ще один пазл
Завдання 5.  Складання пазла «ЛегоЗоо»
Вихователь: - Ну що ви були молодці і отримали всі чотири пазла. Тепер нам потрібно їх скласти і побачимо країну до якої ми мандрували.
(Складання пазлу)
- А хто з вас, можливо, запам’ятав, як вона називається? (ЛегоЗоо)
- А як ви думаєте, чому вона називається ЛегоЗоо?  Тому, що Лего – конструктор, а а зоо тварини, тобто сконструйовані тварини.
-  А як ми дістались сюди? Які завдання виконували? А за допомогою чого ми дізнавалися завдання (кюаркодів). А що нового ти дізнався про звірів? А Ти?
Вихователь: Ось і обіцяний сюрприз – коробка з Лего,  а тепер ви можете оживити нашу країну ЛегоЗоо і збудувати своїх фантастичних тваринок.

Немає коментарів:

Дописати коментар