ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК

Проект "Вільна гра або день без іграшок" за Катериною Крутій
Характеристика проекту «День без іграшок»
  • за домінуючою діяльністю: ігровий, інформаційний;
  • за тривалістю: короткотривалий;
  • за кількістю учасників: колективний;
Учасники проекту: діти, батьки, вихователі
Проект реалізовує виховну, освітню, розвивальну та соціалізуючу мету


Етапи проекту:
1. Інформаційний (початковий) - проводиться з батьками.
Батьків залучають до оснащення групи покидьковим матеріалом (каштани, жолуді, шишки, ракушки, кісточки різних фруктів, пластикові стаканчики, ковдри, клаптики тканини, солоне тісто і т.д.)
2. Мотиваційний - проводиться з дітьми.
Вихователь за декілька днів починає поступово прибирати іграшки. В день проведення Дня без іграшок вихователь повідомляє дітям, що іграшки залишили лист в якому вони повідомляють, що втомилися і вирушили у відпустку.
3. Творчий  - проводиться з дітьми.
Він ключає в себе декілька підетапів:
1 - педагог має найбільшу активність, створює ситуації, які надихають дітей на творчість;
2 - діти пропонують свої пропозиції щодо ігор запропонованим покидьковим матеріалом;
3 - вихователь пропонує самостійно обирати матеріал та обіграти його.
4. Завершальний етап - діти аналізують свої роботи та презентують батькам поробки, які виготовили. Вихователь може запропонувати батькам фото-, або відеозвіт, де батьки можуть побачити користь від проведення таких днів!

А чим же займалися наші дітлахи протягом цього дня:
Молодша група №8 протягом ДНЯ БЕЗ ІГРАШОК поринула у мистецтво
 

Творчість - це девіз різновікової групи №9 протягом ДНЯ БЕЗ ІГРАШОК



Сповнений цікавинок ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК пройшов у молодшій групі №5



ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК в старшій групі №4 був насиченим та яскравим



Неймовірно "дикий" ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК в різновіковій групі №3



Веселий "ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК" в середній групі №6


 



Немає коментарів:

Дописати коментар