Квест-гра " Знайти кошик білочки"


Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок) №20 загального розвитку» Криворізької міської ради




Логико-математична квест-гра
 «Знайти кошик для білочки» 
                                       (середній вік)                                                                                
                                                       Підготувала: Паляренко А.В, вихователь
Мета:  вчити дітей орієнтуватися у просторі, діяти за словесною інструкцією, читати елементарну схему руху; продовжувати вчити розрізняти та називати площинні геометричні фігури, удосконалювати вміння порівнювати  множини, пояснювати принципи їх утворення, лічби предметів; активізувати математичну лексику, закріпити назви овочів, фруктів, ягід та плодів,  алгоритм опису тварин. Розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення; вправляти у ходьбі по дошці, пролізанні під дугою,  стрибках через предмети; виховувати допитливість.
Обладнання: іграшка-білочка, велика хустка, малюнок заштрихованої книги в конверті, розрізна картинки (5 частин) із зображенням горіха і м’ячі, листок з 4 зображеннями (білка, заєць, їжак,  листок з надрукованим прикладом (1 + 1 + 1 + 1 +1=5) Цифри  та від 1 до 5 ,геометричні фігури(закріпити в різних місцях ігрової кімнати на предметах меблів, кошик з горіхами, шишками, жолудями, кошик з муляжами овочів, кошик з муляжами фруктів.
Хід гри:
1.                Організація простору. Оголошення ігрового сюжету.
(На столі іграшка-білка, накрита хусткою. Вихователь читає загадку про білку).
Вихователь:
- Що за дивна непосида?
На стежинку шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Упізнали,друзі,….(білку?)
Вихователь.
- Подивимося, хто у нас тут ховається? (Відкриває накриту білочку, яка тримає в лапах конверт).
Завдання 1.
- Діти, з білочкою сталася сумна історія. Зайчики-пустуни пожартували над нею і сховали її кошик з запасами, які вона збирала  на зиму.
- Давайте допоможемо білочці знайти кошик. Зайці залишили підказки, за якими ми будемо шукати місце, де заховані її запаси.
(З конверта дістаємо листок із зображенням заштрихованої книги, робимо висновок, що йти треба до книжкового куточка. Діти повинні знайти там наступний конверт. У ньому знаходиться розрізана на частини картинка з намальованим горіхом. На одній з частин  зображений  м'ячик та коло)
Завдання 2. (Переходимо до фізкультурного куточка. В ящику з м'ячами знаходиться листок із завданням «Четвертий зайвий» (білка, заєць, їжак, трикутник).
Вихователь: Потрібно знайти за силуэтом четвертий зайвий,та назвати знайомих тварин.
Вихователь:
-         Щоб дістатись далі треба пройти по доріжці: перестрибнути через предмети та пролізти під дугою, та пройти по дошці.
Завдання 3. (У музичному куточку діти знаходять прямокутник, до якого прикріплений листок з математичним прикладом 1 + 1 + 1 + 1 + 1 =?)
Вихователь:
-         Діти,  нам потрібно правильно вирішити приклад і знайти зображення
цифри 5  та зображення квадрату у ігровій кімнаті (на дверцятах шафи).
(За шафою стоять 3 кошики: одна з фруктами, друга з овочами,третя з шишками, горіхами і грибами)
Завдання 4.
 Вихователь:
-         Білочка загубила свій кошик. Але пам’ятає, що її корзинка була з цифрою «3» у зеленому колі .Нам треба порівняти вміст кошиків, і з’ясувати де більше, щоб дізнатися який кошик належить білочці.
-         Давайте порахуємо  вміст першої та другої корзини овочів та фруктів, визначимо чого більше, а  чого менше?
-         (діти рахують, називають кількість)
-         На скільки овочів більше?(на один)
-         На скільки фруктів менше ?(на один)
-         Залишилась остання корзина. Який в неї номер?
-         (діти роздивляються корзину ,знаходять цифру и зелене коло. Називають цифру и геометричну фігуру порівнюють з завданням)
-         Ми знайшли кошик . Який кошик належить білочці?
Діти:
Кошик з цифрою три у зеленому колі.
Вихователь:
-Так , а що в ньому лежить?
Діти: Шишки,  жолуді, гриби.
Вихователь:
- Все вірно,молодці!
- Скільки їх в кошику?
Діти: Багато, дуже багато, велика кількість.
Вихователь:
-         Молодці, діти! Ви знайшли запаси білочки і врятували її сім'ю від голоду.
Вихователь:
-         Дякуємо білочка. Раді були допомогти.
Висновок:
-         Діти, вам сподобалась квест-гра? Чим саме? Яку підказку виявилося розгадати найважче? Ну а з чим ви впоралися дуже швидко?
Яке завдання було найцікавішим для вас? Хто пожартував над білочкою?
Як ми подолали доріжку перешкод? У яких куточках нашої групи ми встигли побувати?
-         Білочка  вдячна вам за допомогу и дарує смачні, корисні горішки.


Немає коментарів:

Дописати коментар